Thursday 19 July 2018

Performance®️ Natural Orange Untuk Ahli Sukan Sahaja Ke?

Performance®️ Natural Drink Untuk Ahli Sukan Sahaja Ke?



Performance®️ Natural Orange juga dikenali sebagai Shaklee Sport Nutrition.  Ini kerana Shaklee Performance®️ dilengkapi dengan proprietari OPTI-Lyte campuran elektrolit yang ditambah dengan campuran unik karbohidrat.  Ini adalah untuk membantu memberi tenaga segera dan berterusan serta menyokong penghidratan optimum.



Performance Natural Drink

  • Performance®️ ini dihasilkan buat kali pertama pada tahun 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale untuk membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme).  
  • Performance®️ merupakan minuman sukan pertama untuk para atlet di Amerika Syarikat.  
  • Dengan perkasaan produk dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah menjadi rekod dalam sejarah (penerbangan berkuasa manusia) yang terjauh iaitu 72 batu.  Sehingga kini rekod ini masih lagi bertahan.
  • Performance®️ juga diambil oleh para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. 
  • Ujian klinikal yang telah dijalankan membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb yang telah dipatenkan ini akan membantu meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda.  Selain itu, ia juga membantu memberikan tenaga dan membantu memelihara sirkulasi bendalir dalam badan
  • Berbeza dengan minuman sukan yang lain, Performance®️ mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan membantu membekalkan tenaga dari tiga jenis karbohidrat dengan segera.


Performance®️ Natural Orange BUKAN untuk ahli sukan sahaja, kita semua pun boleh minum sebagai minuman hidrasi untuk harian.  

Fungsi Performance®️ Natural Orange:

  1. Membantu meningkatkan tenaga.
  2. Membantu meningkatkan daya ketahanan (mengganti cecair badan yang hilang semasa aktiviti fizikal yang ekstrim).
  3. Menghidrat badan.


Kita juga boleh mengambil Performance®️ Natural Orange semasa bulan Ramadhan.  Ia bagus untuk mengelakkan masalah dehidrasi.  Contohnya, ketika berpuasa, kita boleh mengambil Performance®️ semasa bersahur dan semasa berbuka puasa untuk menjaga keseimbangan cecair dalam badan kita. 😊

Walaupun begitu, tidak semua minuman hidrasi adalah sama ye.  

Ini adalah ramuan Performance®️ Natural Orange : 

~ Maltodekstrin
~ Fruktosa
~ Glukosa Dextrose
~ Asid Sitrik
~ Trikalsium Fosfat
~ Natrium Sitrat
~ Kalium Klorida
~ Magnesium Karbonat
~ Tanpa Perisa Tiruan, Tanpa Pemanis Tambahan @ Tanpa Pengawet Tambahan.


Untuk order ⏩ WhatsApp +6016 9246453


🌹 Performance®️ Natural Orange (539 g) : RM86.25



Terima kasih😊





**Produk ini tidak bertujuan membuat diagnosis, merawat atau menyembuh sebarang penyakit. Ini adalah produk supplemen/makanan tambahan.

No comments:

Post a Comment