Monday 4 December 2017

Jana Pendapatan Dengan Shaklee

Jana Pendapatan Dengan Shaklee




Apabila ada anak-anak saya yang mula memasuki alam persekolahan, anak-anak kerap kurang sihat sama ada, demam, selsema, atau batuk.  Sekejap sihat sekejap kurang sihat.  Menjelang bulan Ramadhan, sekali lagi risau.  Anak-anak asyik kurang sihat, ada juga anak yang kurus, risau pula jika tidak cukup nutrien, huhu..



Oleh itu, saya cari Shaklee, hihi..  Saya join member terus.  Kalau anak-anak serasi dengan Shaklee, saya nak kongsikan kebaikan Shaklee dengan lebih ramai orang lagi.   Itu bermakna saya akan menjana pendapatan dengan Shaklee juga, bukan setakat menjadi pengguna sahaja.  Alhamdulillah, anak-anak dan kami sekeluarga serasi dengan Shaklee, dan sekarang kesihatan semakin baik.  

Saya juga ingin ramai lagi yang bertambah sihat dan dapat menjalani kehidupan yang lebih gembira.  Dengan Shaklee juga boleh jana pendapatan tau. 
Jika kita serius untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, kita boleh mendapat pendapatan setiap bulan.  Yang penting, usahakan business Shaklee kita tu bersungguh-sungguh. 

Shaklee pun akan hargai kita dengan berikan bonus jika kita penuhi syarat yang telah Shaklee tetapkan.  Best kan? ðŸ˜Š

Jika berminat nak menjana pendapatan dengan Shaklee bersama team saya, meh whatsApp saya, +6016 9246453 
😊


Pengedar Sah Shaklee,

Lia

No comments:

Post a Comment