Tuesday 31 October 2017

Set Kesuburan Suami Isteri ~ Shaklee


Setiap pasangan yang berumahtangga pasti menanti-nantikan kehadiran cahayamata.  Bagi yang mendapat cahayamata pertama pada tahun pertama perkahwinan, ia tentunya sesuatu yang menggembirakan.  Bersyukur, bersyukur dan bersyukurlah.. 

Bagi yang masih belum menimang cahayamata, jangan putus ada.  Kita perlu sentiasa bersangka baik dengan Allah.

Suplemen Shaklee ada cadangan Set Kesuburan untuk suami isteri. Insya Allah, berikhtiar dengan izin Allah mudah-mudahan dikurniakan zuriat yang soleh & solehah. Amin..

Set Kesuburan Suami

Suami: Vita-E Complex, B-Complex dan Vita-Lea Iron Formula. 


[Set basic: Vita-E Complex dan B-Complex]


Set Kesuburan Isteri
Isteri: GLA Complex, B-Complex dan Alfalfa. 

[Set basic: GLA Complex dan B-Complex]

Antara faktor yang mempengaruhi masalah kesuburan wanita adalah kuantiti dan kualiti telur (ovum) yang dihasilkan.


  • Kuantiti Telur (Ovum)


Semasa lahir, bayi (perempuan) secara semulajadi dilahirkan dengan 1-2 juta folikel ovum yang belum matang.  Semakin meningkat dewasa, setiap bulan, ovum tersebut akan matang dan bersedia untuk disenyawakan.  Jumlah ovum akan semakin berkurang apabila usia wanita semakin bertambah. 


  • Kualiti Telur (Ovum)

Kualiti ovum juga akan semakin menurun seiring dengan pertambahan usia.  Kualitinya bergantung kepada sejauh mana ovum tersebut bersedia untuk menjadi embrio.





Jika berminat dengan Set Kesuburan Shaklee, boleh whatsApp saya +6016 9246453 (www.wasap.my/60169246453) untuk maklumat lanjut,

atau

boleh juga order di link https://www.shaklee2u.com.my/mylia ðŸ˜Š




**Produk ini tidak bertujuan membuat diagnosis, merawat atau menyembuh sebarang penyakit. Ini adalah produk supplemen/makanan tambahan.

No comments:

Post a Comment